Im back with a fast jobb.. På ICA!

Så tjena bloggen, här är jag tillbaka något år sen.. Skriver folk fortfarande bloggar? Känns så 2011.. Men jag har inget liv just nu så tänkte varför inte. Vad har hänt sen jag sist skrev kanske du undrar.. Kan börja med det som inte har förändrats. Är fortfarande tillsammans med Karolina.. Ja eller typ i nuläget. Sen det som har förändrats är att jag har rest mer, London, Rom, New York, Polen x3, Paris. Det hade jag aldrig trott för 2 år sedan. Men väldigt mycket har hänt sen sist. Jag pluggade komvux i några månader för att få upp mina betyg så jag kunde söka till universitetet, kom ej in på universitetet dock, fick istället jobb på Ica för runt 7-8 månader sen av min bror. Började smått på ica, var bara vikarie i 2 veckor och sedan fick jag mer och mer tider. Slutade med att jag just nu är mejeriansvarig på Ica och jobbar heltid! Ba leta lägenhet för min del, dags att försöka skapa mitt eget liv. Vi får nog se i nästa inlägg hur det går.. Men där försvann det jag hade på hjärnan så jag avslutar med lite bilder från tiderna som vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0