Im back.. with a job.

Tja tja bloggen Nu är jag tillräckligt uttråkad för att skriva igen. Vad har hänt sen sist jag skrev hmm.. Rätt mycket, men pallar inte ta upp allt direkt. Har fått ett jobb iallafall. På Matrix, matbutik i jordbro och skogås. Där får jag sitta i kassan. Gillar inte direkt det jobbet, men det är väl bra att man har ett jobb. Ska snart dit och har typ ångest, för palla jobba.. Nu tänker man tillbaka hur najs man hade det som arbetslös, man kunde göra vad man ville, när man ville. Men det finns nackdelar med allt, när jag var arbetslös var det jobbigt för jag hade tillslut inget och göra, och nu är det jobbigt att det är saker jag måste göra. Finns det inget mitt i mellan? Hoppas iallafall att jobbet blir bättre :) Sen på lördag ska jag grilla med tjejerna och några till, kommer bli asnajs. Vill att nästa helg ska gå så långsamt som möjligt dock så man inte behöver gå tillbaka till jobbet. Lite depp inlägg men det gör nog inget, fick uppdatera lite ändå. Snart är sommaren här ändå, skönt med varmt väder och man kan vara ute och gå med t-shirt, samt bada och allt möjligt. Kul att förra året hade jag mitt första bad i april och nu har jag inte ens badat i år, får se till och göra det innan juni helst. Men aja nu ska jag vänta en timme till sen måste jag gå till jobbet. Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0