The challenge!

Så jag ska börja fixa mitt språk.. Ska skriva jag istälet för ja, det iställe för de, väl istället för väll och och istället för o. Den där sista kommer bli riktigt svår för den är jag riktigt van vid.
Det här kommer bli svår. Men det är nog på tiden att jag börjar lära mig.
Måste bara få in i min hjärna att det ska vara jag och det.. får ta mig tiden och skriva det extra t:et och g:et.
Blah aja får bli lite träning att skriva här på bloggen.
 
Idag iallafall så var jag i en polsk katolitisk kyrka. De snackade bara polska så förstod inget men det var intressant och se. Har alltid velat göra den där ta fingret från pannan till bröstet sen axel till axel. Det gör man ändå inte i kyrkan jag gick i. Protestansk kyrka då.. Vene om man säger så ens.
 
Ah well..
 
Juste sen nåra dar sen var jag på en sleepover hos Karolinaa, med San och Syl.
Tre tjejer och en kille. Det var rätt roligt, fick dock ingen sömn typ. Är ovan att sova med någon lixom, sen så var det en tjej man sov med också och aa är inte så lätt att sova då xD
Men det var verkligen en upplevelse. Hoppas jag får göra det snart igen. Fick också låna Karros kläder och sova i..
Skit snygg..
 
Vad mer vad mer..
Imorgon ska vi vara hemma hos mig och chillaxa. Mycket roligt ska det bli.
 
Men nu ska jag träna lite.
 
Och, det, väl, väl,väl,väl,väl,väl,väl,väl,väl
Det är väl roligt
Det var väl jätte roligt att det gick så bra och jag hade så roligt.
Gosh det här är svårt xD
 
Men whatever jag är trött så ska sova.
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: sylvia

Den där bilden är bäst! Kul med din challenge! När du ändå håller på kan jag tillägga att om man ska säga att något är jätte, tex roligt, så skriver man ihop det. Alltså "jätteroligt" inte "jätte roligt".

Svar: intressant :)
Mattias

2013-04-01 @ 23:32:57
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0