Sylvia och Matte på äventyr!

Idag var jag på intervjuv hos storesupport..
Först på morgonen träffade jag Sylvia på tåget och hon hade med sig lite te, fett najs o dricka lite te på tåget o sådär.
Hon skulle lämna en bok till en kompis men hennes kompis avbokade när hon redan var på väg dit så vi bestämde oss för o först dra till min intevjuv o sen lämna boken.
Vi kom till Storesupport och där fick ja träffa Anita som jag ringt så många gånger o försökt få komma på intervjuv där. Men först vare jag och 4 andra som skulle på nån informationsgrej. Där snackade hon lite om företaget och sådär, jag var typ den ända som ställde frågor och verkade lite mer intresserad. Sen efter typ en halvtimma - 40 min av det skule vi äntligen gå in en och en på intevjuv.
Jag sätter mig i ett rum med Anita då och hennes första fråga är "vem är du?" jag ba dafuq de här har jag inte tränat på... Så typ börja mumla fram massa grejer och alla blev så med många av hennes frågor att jag hade skit svårt o svara på dom. Men tycker ändå ja lyckades snacka fram lite charm typ, fick henne o skratta lite o sådär. Men är riktigt osäker på vad resultatet kommer bli. Kommer dock inte bli förvånad om de säger att jag inte fick jobbet. Lite depp kanske men inte förvånad.
Aja efter en timme var jag äntligen klar och då gick ja ut till Sylvia som hade suttit där i en timme o väntat på mig, väldigt snällt av henne att hon orkade det.
Vi drog sen och lämnade boken till hennes kompis och sen träffade vi danne.

Vi bestämde oss att åka till karros o syls universitet och kolla på öppethus som de hade där och äta lunch med karro.
Åt en fett god chokladboll där mmmmmmmm fett gott. O så käkade vi mat. Provade nån macka me kyckling, helt värt.
Sen drog vi bara hem efter de och jag gick o la mig så fort jag kom hem. Sov till 7 och sen ba äta lite mat o chillaxa.
 
O sen imorrn ska ja träffa min mamma vilket kommer bli mys för de har man inte gjort på ett tag, och sen kanske man träffar Sandra och någon mer.
 
Thats it for meh.. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0