suuuuuuuuuuuuuup

Tjaaaaaa
Nu är ja faktiskt till räckligt uttråkad för att skriva lite.
Det är mycket saker som har hänt den senaste tiden.
 
Nån da förra veckan var jag och några till o gick i stan. Det var fett skönt ute då, typ 10+ o soligt. Drog o drack en lyxshake från max, den va rätt god faktiskt. Drog också o kollade på ID grejer. Skit intressant! Kollade på böcker också, fanns lite intressanta böcker om kukar o så.
Sen gick vi till svenska kyrkan o kollade på solnedgången.. Mysdag.
 
Sen en annan dag var tjejerna o danne hos moi o körde lite guitar hero och vändtian. Då lyckades karro vinna så nu är spelet inte lika roligt längre. Jag o danne fick iaf visa vad vi kunde på guitar hero.
 
Idag var de ju melodifestivalen andra chansen snubbarna som fick köra. De som gick till finalen var Robin me hans låt you som suttit fast i mitt huvud hela kvällen o nån erik saade liknande kille som ingen bryr sig om. De va tråk att Martin inte gick vidare för han va sjutton bra.
Glömde säga att vi var hemma hos mig o kollade på den osså, fick ut min pappa ur huset så de va gött. Kollade på mello, spela lite vändtian där ja inte vann en ända gång o kom 2a typ 30 gånger. Så blev de ba en chill kväll där man snackade o myste lite.
 
Sen imorrn har ja inga planer, o nästa vecka ska ja ba ta o träffa min jobbcoach som ja äntligten fått.. sega dom får vara.
Men de va de för mig..
 
Peace
 
 
 
 
 
'
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Matte! Svenska kyrkan?! Seriöst?! Stadshuset heter det, STADSHUSET.

Svar: bara för att xD
Mattias

2013-03-03 @ 11:37:16
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se
Postat av: sylvia

Hahaha, tänkte också poängtera att det inte var en kyrka.

2013-03-03 @ 14:12:35
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahah vad roligt du skriver :D 10 grader I wish!

Svar: de va ju typ de :D
Mattias

2013-03-03 @ 21:29:12
Postat av: Sylvia

Juste. Ville tillägga, angående memen, att jag på något sätt tycker att det är roligare när man säger "bricks shall be shat". Haha, like a sir! Vet ej vrf, det låter bara roligare. Men vrf har du en peddobear meme?

Svar: haha vene ville ba lägga upp nått.. så tog nått random :P
Mattias

2013-03-04 @ 11:34:11
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sylvia

Förlåt men din nya design ser ut som en hemsida från 90-talet HAHAHA

2013-03-05 @ 23:51:07
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

Syl mobbas inte jag har haft den här designen förrut :p

2013-03-07 @ 13:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0