Petar på skärmen...

Sitter o freaking petar på skärmen för ja har så roligt..
 
Har tråkigt men vill inte sova för vet att jag inte kommer somna förren typ en timme om jag lägger mig.
Min hjärna är i full gång, så mycket som har hänt de senaste dagarna och veckorna.
Sen är det säkert massor med saker som kommer hända veckorna som kommer.
Aja får köra som jag gjort hela mitt liv, bara köra på. Carpe diem. Sen blir det som det blir.
 
Men iaf eftersom jag fortfarande är uttråkad kan ja skriva lite vad som hänt i mitt liv.
 
I tordags var jag på Sandras konsert och kollade på när hon sjöng och sådär. Det spelades rätt bra låtar på den konserten, dock en snubbe som förstörde Californiacation - Red hot chilipeppers. I solot så spelade han sämst xD.
De va en tjej som sjöng Stop eller nått hette den. Ska leta upp den efter ja skrivit de här.
Sen var ja på en annan konsert i fredags, Fadis konsert. Den va helt K. Nån tjej som sjöng rätt bra faktiskt. Sen efter de drog vi till Sans och Syls hus o chillaxade till klockan 4-5 typ. Ville va kvar till 8 minst men de fick ja visst inte.
Sen i lördags vare ju Earth Hour. Man skulle släcka lampan i 60 min. Var hemma hos San o Syl då igen med Karro och andra Karro. Vi såg Paranormal activity, så kul o se hur tjejer kan va så himla rädda för en skräckfilm.
Sen på morgonen vare ju dags o gå hem igen, då började de redan bli ljust o man kunde höra fåglarnas kvitter. Lite vårkänsla sådär.
Sen idag var vi hos Karro och såg Paranormal activity 2. Den är helt ok läskig men blev inte samma sak eftersom vi såg den tidigare och folk snackade så mkt *host* Karro *host*.
Sen snart blire 3an också, dock är den inte alls lika bra som dom andra.
Hm juste min mamma och syrra fyllde år nyss också, ska fira min syrra imorgon. Vi ska till nån resturang med några andra i min familj och äta lite.
 
Aja de va lite av de ja kände för o skriva om..
 
Bye byee
 
 

Kommentarer
Postat av: sylvia

Ibland funkar det inte att bara köra på för man är inte ensam här i världen.

2013-03-25 @ 08:03:50
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

Stop-Sam Brown :)

Svar: vadå? :P
Mattias

2013-03-25 @ 20:28:03
Postat av: Sandra

Låten du ville hitta. Så heter den :)

Svar: aha tack :D glömde helt haha
Mattias

2013-03-26 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0