Im so deeeeep man

Tänkte skriva en lista om hur deep jag är och hur crazy jag är men nee..
 
Blubbblubb vad ska ja skriva om.
 
Vi har kommit på att jag har blivit smittad av tjejbasciller och därför är jag så snäll och jag tänker inte på sexskämt.. Har hängt för mycket med tjejer på sista tiden, måste ta o hänga lite me killar tror jag.
 
I söndags så var jag, syl, san o karro hemma hos mig och käkade våfflor. Vi hade sylt, sirap och grädde. Gosh vilken diabetesmat det var, men de va så delicious. Efteråt kunde man man bara sitta o smälta maten o lyssna på shakemusik.
När de gick hem så tänkte ja äta upp de sista våfflorna, de va typ fett hårda på sidorna o aa..
Hela tallriken sprack på mitten.. skit random.
Men det var gott iaf!
Sen igår och idag har ja inte gjort nått speciellt, ba hängt me tjejerna när de pluggade och sådär.
Försökt lösa en kub som heter megamix men de gick inte så bra, den är nog trasig eller nått.
 
Aja skrev ba lite random för mina fans bad så snällt om en av mina epic inlägg.
Gonatt mina kycklingar.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Det var en epic day för du fick ett epic alter ego!

Svar: ska de betyda? xD
Mattias

2013-03-19 @ 23:27:59
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sylvia

WTF? Radioaktive våffelmannen! Och juste, om du umgås med oss (eller mig...) borde du vara snabb i snuskiga skämt ännu!

Svar: sant.. måste sätta mitt huvud på skarpen nu när de gäller snusk skämt då
Mattias

2013-03-19 @ 23:34:29
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0