Fuck it fuck it fuck it

Ska upp vid halv 7 idag..
Ja la mig vid halv 10 för ja va trött, va bra tänkte jag, nu får ja rätt lång natts sömn.
Om jag hade fel på det.. Ja vaknar halv 12 för ja e fett hungrig och de känns som jag sovit typ 7 timmar. Går upp, fixar lite snabb mat ba, ser lite serie o sen lägger mig igen. Jag ligger klar vaken till klockan kvart över 3. Då ere ba fuck de här o gå upp o dygna.
Ah well kommer nog vara helt ok pigg till klockan 9 då ja har intevjuv sen ere ba åka hem o sova typ.
 
Borde ba ligga kvar i sängen tills ja somnar men äh de är så tråkigt o så tänker man ba på konstiga saker.
Whateva ill talk to ya later hure gick under intervjuvn.
 
Cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0