Cold weather and drunk people

So igår va vi hos syl o san o såg på mello. It was the finale. I finalen var det rätt många sköna låtar. Fast mina favoriter va ju Yohio o Robin o sen kanske den där rocklåten.
Aja yohio fick inga röster av europa juryna så han va ju på botten o sen fick han mest röster av svenska folket o kom 2a. Skit system igentligen, ta bort juryn helt, de e ju sveriges låtar o vi borde få bestämma helt.
Men iaf robin vann o de e najs för hans låt e chill.
 
Sen vare ba chillkväll resten, spela kort o sådär inte de roligaste. No offence.
Drog till sängen o körde never have i ever spelet. De va kul. Synd att vi inte körde me drickor för då skulle man bli lite full bara.
Aja danne ville dra fett tidigt.. typ vid 5. Skit tråkig lixom. Så kommer vi till hållplatsen o då står de 11 min på bussgrejen när den skulle komma efter typ 4. Men iaf vi står där o väntar på bussen o så kommer nån snubbe fram o börja snacka me oss. Han va runt 20 o riktigt blatte.
Han ba ja blev dissad av min guzz så nu måste ja åka hem i de här kalla vädret. Sen börja han snacka om att han skulle ta lumpen o sen jobba sig uppåt där. O massa sådär.. Ja o danne ba stod där ba aha okej roligt.
Men sen åker vi till handen o ja ser att min buss åkte för 2 min sen o nästa buss gick om 1 timme.
Jag kollar när tågen gick o den missa jag osså för typ 1 min sen.. Nästa gick om 30 min. Fick gå runt i kylan o 30 min. Men tack vare lite quizkampen me karro så gick de mycket snabbare faktiskt.

Men kände mig ändå som jack i titanic när han va i vattnet när ja gick runt på perronen där. Icecold.
 
 
Sen kom man iaf hem tillslut o ba ta o käka lite nutella mackor o sen sova.
Bra slut på en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: sylvia

You could say....it was a cool night! Yeaaaaah!

Svar: hhah bästa
Mattias

2013-03-10 @ 16:12:30
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahahahah! Danne ville dra fett tidigt...typ vid 5! xD
Stackars!!!! :( synd att min cpmobil inte har wordfeud så kunde tiden gå ännu snabbare

Svar: haha visst.. Äh du låg väll o sov ändå xD
Mattias

2013-03-10 @ 16:17:12
Postat av: Sandra

Ja jag somnade ganska fort hehe :)

2013-03-10 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0