Nyår o sånt

Yo!
 
Så nyår var igår eller i förregår beroende hur man tänker.
Det va iaf fett kul.
Fick ju träffa alla sköna personer man börjat hänga me så mkt lixom. Så har man fått med dannepönki i gruppen osså.
Aja de va lite fail för ja gick ut utan jacka hela festen o nu känner jag mig helt nere, typ feber elr nått xD Men whatever, its all cool.
 
De va synd sen när ja åkte hem också så vare lite strul me pattes buss o sånt, lite mitt fel då men iaf tänkte ju va snäll o möta henne om hon skulle gå till handen lixom, så missade ja henne eller nått xD Men aja de lugnt lixom. Sen va ja nära på o missa min buss också, fick lixom springa 200m med bussen precis bakom mig. Dagens träning ja svär. Hatar känslan sen när man kommer på bussen så är man helt anfådd o man försöker lixom lugna ner sin anding o aa haha.
Kom hem sen vid 5-6 o de va ba ta fett lång dusch o sen sova. Sov sjutton till 4, fett nice lixom.
 
Juste har ju fastnat för en låt som karro brukar lyssna på, o den va på festen hela tiden.
Dance with somebody - Mando Diao (vettesjutton hur man lägger upp video) Kommer typ tröttna på låten ja svär :(
 
Lite bilder från festen också. Lägga upp bilder kan jag iaf! xD
 
That was my nyår.
 
Byee!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Att du orkade duscha när du kom hem, haha. Ain´t nobody got time fo that! Så här lägger man in en video: Öppna den på youtube. Klicka på share sen embeded. Kopiera den texten som visas då. Det ser ut så här ungefär:

Sen går du in på bloggen och klistrar in texten i textrutan och videon kommer fram. Tadaaa! Den kommer inte visas när du förhandsgranskar, MEN det funkar jag lovar :D

2013-01-03 @ 21:28:01
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sylvia

Aha, typiskt, nu visades inte exempel texten, men aja. Du klara dig säkert. Sandra anklagar mig alltid för att överförklara saker så...

2013-01-03 @ 21:28:47
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0