Lite tankar o sånt

Så nu är klockan 6.24 på morgonen.. Tror ja måste sova snart fast palla de lixom.
 
Aja de här ändå hänt lite på sistonde, en speciell grej som hände nyss är att en kompis som gick i min klass i gymnasiet, Simon heter han, han är efterlyst av polisen för mord. Han var med på efterlyst o allt. Han och tre andra skulle typ ha misshandlat en kille till döds.
Jag är ändå inte så förvånad för han var nasist typ och höll på och slåss o sånt. Men ändå, att nån man känner hamnar i något sådant är lite crazy.
Får se hure går med honom, han har säkert stuckit till tyskland eller nått, han ville åka dit så.
 
Anywayz..
 
Under veckan var jag ute me mina kompisar o gick osså.. Gick runt hela brandbergen lixom i nåra timmar. Trodde såhär vi skulle gå max 40 min men de blev sjuk lång promenad istället, sjukt nice. Sen skulle ja o Danne dra till donken, vi gick typ 30 min o tog buss o kom äntligen fram halv 1 på natten o då har dom stängt. Vilket skit, så de va bara dra till statoil o ta en körv. Funka lika bra.
 
Haha nu lyssnar ja på Robbie Williams. Typ inne på karro w:s lista på spotify o lyssnar lite. Hon har chill musik smak, lite gamla godingar o lite nytt sådär.
 
Aja lite tankar o sådär ba som ja kände för o skriva, har ingen dagbok elr nått så de här får duga.
 
Peace!

Kommentarer
Postat av: sylvia

Först av allt; jag gillar din nya design. Mycket snyggare! Karro är ganska bra på att fixa bloggdesign, hon har gjort min. Det vore nice om du hade en kul header!

Nu till det du berättar om din klasskompis. Jag förstår att det känns sjukt. Man vet att sådant händer, men att det faktiskt händer någon man känner och kanske till och med pratat med är läskigt. Bara tanken "jag har pratat med en misstänkt mördare" är skrämmande. Jag hoppas att de som mördade den där killen, vare sig det är Simon eller någon annan, får avtjäna ett straff. Och att de som mördade ska inse vad de gjort, och ångrar sig. Jag vet att det inte tar tillbaka den mördade killen, men det kanske gör så att de aldrig mer gör detta.

Svar: aa vill ha en nice header, ja kollade hur man gjorde o sånt. Säger ba fk that, så himla komplicerat asså.
Aa de sant de du säger.. Klart de förtjänar att avtjäna staff för det de gjort lixom.
Mattias

2013-01-14 @ 10:07:51
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Karolina

Uuu, visst har man bra musiksmak ;D

Svar: haha aa sjutton, har spammat dina playlists :D
Mattias

2013-01-15 @ 14:50:54
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0