Blahblahblaah

Tjo!
 
Im back again :D
Har tänkt o skriva men mitt liv är helt händelselöst typ så finns inget o skriva om.

Men iaf, idag har jag träffat några vänner och spelat spel och lyssnat på musik o ba umgåtts. De är nice o va lite social sådära. Annars sitter man bara hemma helt forever alone.
 
Annat som hänt i livet sen sist hmmmmmmmmmm
 
Har börjat gå på nån arbetslöshetsgrej nu.
Man typ går dit o så sitter man på "föreläsningar" om typ hur man skriver cv:n och personliga brev. Klockan 9-16, sjukt hur de kan snacka om sånt så länge, sitter typ bara o ritar där. Känns som man är tillbaka till skolan.
 
Ska få nån jobbcoach snart också, de ja väntar på bara. Så man kan få lite pushar och hjälp att börja söka jobb på allvar.
Skulle ja skaffa ett jobb skulle ja sakna att va hemma o göra inget, lägga sig när man vill o gå upp när man vill o göra vad man vill. Ah vilket liv <3
Men man skulle ju få massa caash, de säger man inte nej till ju.
Får dock pengar för att gå på de här grejerna också, 146kr per da, ojoj ja blir rik. De blir 6kr per timme och 10 öre per minut!
 
På tal om sova när man vill o sånt, så har ja äntligen flyttat alla mina grejer från min mamma till min pappa. Nu bor ja allmänt hos min pappa. Lite tråk o veta att man aldrig mer kommer bo hemma hos min mamma typ. Men life goes on. Har flyttat min säng hit gaaaaaah, kärlek till den <3
Det är ju en 120 säng, så de är så nice att ha en stoor säng för mig själv. Också sen om nån tjej kommer över så har man plats.
 
Men whateva, skit onödiga saker men its better then nothing.
 
Adios pojkar och flickor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0