Zzzzzzzzzzzzz

Tjo
 
Ida skulle ja ju dygna, eller igår.. Ja sov dock 10-14 igår så lite sov man ju. Nu ere dags igen..
 
Var med tjejerna igår o käkade jawbreakers, kände mig som äkta ed,edd o eddy när den sticker ut ur kinden.
Käkade fisk osså, väldigt länge sen sist, de va faktskt gott!
 
Sen drog ja o sandra o träffa karro, vi va där rätt sent o såg film o sådär. Vi såg pitch perfect. En av de bästa filmerna jag sätt på sista tiden.
Sen satt vi bara o kolla på massa videos.. poff va klockan va mycket helt plötsligt. Den va halv 3 typ på en gång. O ja börjar min grej imorrn klockan 9. Då ere bara o skita i att sova seriöst.
 
Kommer somna på den där grejen ja svär.. O sen sova bort hela dagen imorrn när ja kommer hem. Äh de blir nog bra.
Får bara försöka hålla mig vaken till halv 8 nu så ja kan dra.
 
Men det är bra att ja håler mig social o inte bara sitter hemma hela dagarna.
Känns fett bra o ha sånna här bra vänner som jag har nu.
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Jag hatar att dygna. Jag tycker att det är en så unken känsla. Så även om jag bara skulle få sova 1 timme skulle jag göra det.

Svar: tycker de e chill ibland för man slipper tänka på när man vaknar :D
Mattias

2013-02-25 @ 15:10:15
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

HAhahah bilden är bäst xD

2013-02-25 @ 15:17:15
Postat av: Karrooh

I love your blogg matte brate! :D

Svar: hihih ska läsa din nu!
Mattias

2013-02-26 @ 14:02:44
URL: http://karolinatheweirdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0