Mah week..

Ida ere sönda o måste upp tidigt imorrn för o gå på arbetsförmedlingsskitet i 2 timmar o sen ba åka hem.
 
Seriöst tar 1 timme o åka dit, är där 2 timmar o 1 timme tbx. Snyggt jobbat arbetsförmedlingen som fixade det där.
Under veckar har ja väll inte gjort så mkt. Träffat the gurls o vart ute o gått rätt mkt, vart hemma hos dem o sådär. Så man har ju ändå vart social.
 
Min syrra kom förbi i helgen osså me sin son, de sov över 2 nätter o sådär. Så trött på barn, skriker sönder o är ba allmänt jobbiga. Visst kan de va gulliga typ halvt men annars e dom ba i vägen. Hon hjälpte mig fixa om i mitt rum osså, så nu sere mycket bättre ut där inne, nu fattas bara mitt skrivbord som vi ska fixa in på onsdag. Hmm annars har ja inga planer under nästa vecka förutom att vi ska till karro på lörda o glo på mello. Mucho fun!
Som avslut så ska ja ge er en riktigt lång o skön meme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0